Arytmia serca

arytmia_wiem_o_zdrowiu
  • Forum
  • Witam mam problem i szukam wiadomości oraz porad na temat arytmii serca. Jestem osobą z nadwagą, pracuję jako przedstawiciel handlowy. Od niedawna postanowiłem zrobić coś z sobą i schudnąć p...(więcej)
  • Doskonale Cię rozumiem, ja miałam podobne dolegliwości, odstawiłam tabletki i po paru miesiącach wszystko wrócił do normy. Prawdą jest też to, że po niewielkiej dawce alkoholu czułam się t...(więcej)
  • i nie przekonuj go! Pamietaj, ze bardzo wielu lekarzy ma uklady z firmami farmaceutycznymi i zinteresowana jest nie zdrowiem pacjenta a zaaplikowaniem konkretnego \"zaprzyjaznionego leku\"!Najlepiej p...(więcej)
  • Ja jednak radzę Ci skorzystać z niefarmakologicznych sposób- wyjście na świeże powietrze, sen, napicie się dużej ilości wody, masaż. Leki to ostateczność...(więcej)
  • Witam. Od dość długiego czasu mam niskie ciśnienie. Skurczowe waha się w granicach 105-80, a rozkurczowe 60-40 Tętno mam zazwyczaj w granicach 140-90. Towarzyszy temu nierówne bicie serca. Wcz...(więcej)
  • Leczylam się u siostry zakonnej ( nazwisko: Piróg), z miejscowości Biała Niżna, koło GRYBOWA, woj.małopolskie, która leczyla mnie ziołami, co prawda z innych schorzeń, ale ze wspaniałym sku...(więcej)

Forum -> Problem z lekarstwami na nadciśnienie!Pomocy!

Tytuł:Problem z lekarstwami na nadciśnienie!Pomocy!
Autor:Wojtek
20.5.2010, 10:18