Arytmia serca

arytmia_wiem_o_zdrowiu
  • Forum
  • Witam mam problem i szukam wiadomości oraz porad na temat arytmii serca. Jestem osobą z nadwagą, pracuję jako przedstawiciel handlowy. Od niedawna postanowiłem zrobić coś z sobą i schudnąć p...(więcej)
  • Doskonale Cię rozumiem, ja miałam podobne dolegliwości, odstawiłam tabletki i po paru miesiącach wszystko wrócił do normy. Prawdą jest też to, że po niewielkiej dawce alkoholu czułam się t...(więcej)
  • i nie przekonuj go! Pamietaj, ze bardzo wielu lekarzy ma uklady z firmami farmaceutycznymi i zinteresowana jest nie zdrowiem pacjenta a zaaplikowaniem konkretnego \"zaprzyjaznionego leku\"!Najlepiej p...(więcej)
  • Ja jednak radzę Ci skorzystać z niefarmakologicznych sposób- wyjście na świeże powietrze, sen, napicie się dużej ilości wody, masaż. Leki to ostateczność...(więcej)
  • Witam. Od dość długiego czasu mam niskie ciśnienie. Skurczowe waha się w granicach 105-80, a rozkurczowe 60-40 Tętno mam zazwyczaj w granicach 140-90. Towarzyszy temu nierówne bicie serca. Wcz...(więcej)
  • Leczylam się u siostry zakonnej ( nazwisko: Piróg), z miejscowości Biała Niżna, koło GRYBOWA, woj.małopolskie, która leczyla mnie ziołami, co prawda z innych schorzeń, ale ze wspaniałym sku...(więcej)

Forum -> Problemy z arytmią i bóle głowy

Tytuł:Problemy z arytmią i bóle głowy
Autor:patryk
1.3.2011, 09:09
Mam takie pytanie?: mając problemy z sercem (arytmia) i mając częste bóle głowy, to jakie leki można stosować? czy warto kombinować z \"alternatywnymi\" metodami. Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Autor:Dawid
1.3.2011, 14:03
Jeśli chcesz to możesz popróbować z akupunkturą lub akupresurą. Zwykłe proszki przeciwbólowe też nie powinny Ci zaszkodzić. Jednak najlepszym sposobem na ból głowy (jeśli jest taka możliwość) jest sen.

Autor:Karolinka
3.3.2011, 08:45